Photobucket Photobucket

0
Komen
Pelapik TILAM AJAIB



Syukur Alhamdulillah....

Mama & keluarga di temukan dengan Bio Velocity Sleep Mate iaitu Pelapik Tilam khas yang di buat untuk memenuhi keperluan kami sekeluarga. Ia juga membantu dalam memulihkan keseimbangan dan kesihatan kami sekeluarga secara mudah dengan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate, menolong membantu membetulkan frekuensi yang tidak harmoni serta meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma ( Ceh mama ni, beria2 je menaipkan... hehe tapi itu la info & ilmu yang mama dapat untuk share dengan kawan2 mama di luar sana....)

Hah...sedikit tentang info sains mama selitkan iaitu gambar di bawah ni adalah menunjukkan Ujian klinikal bahawa terdapat peningkatan tahap tenaga ke atas subjek yang signifikan selepas menggunakan BV Sleep Mate.






Dan mama juga gunakan BV Sleep Mate ni untuk Nenek mama yang kena strok semenjak 4 tahun yang lepas. Selepas terkena strok dia tak pernah bermimpi sebab TIDUR TAK LENA....Alhamdulillah, dengan pemakaian BV Sleep Mate selama 2 hari, kesannya memang dapat dirasa oleh Nenek iaitu MIMPI...Terus amik 1 set untuk diri sendiri.

Nenek mama yang berusia hampir 80 tahun bersama Kakak tersayang


Dan TESTIMONI yang lain untuk pengguna BV Sleep Mate & kebanyakkan adalah ahli keluarga mama sendiri kerana yang terbaik apabila kita sharing sesuatu produk adalah KITA sendiri menjadi pengguna yang setia:)



Ini la anak mama yang keypoh..ALYA AMANI. Dia ni adalah kanak2 yang paling susah nak melelapkan mata kalau bawah 12mlm....tapi semenjak ada BV Sleep Mate ni Syukur Alhamdulillah, habis je "Octonots , channel 613" terus tutup TV dan tido....



Dan ini pula si comel MUHAMAD NAUFAL, anak sedara mama....Masa ni demam panas hampir 39, malam tu mama terus pakaikan BV Sleep Mate dan esoknya terus demam kebah & terus boleh bermain bersama kakak Yaya & Dina :)



Ini pula TESTIMONI sahabat Kak Fida, batuk pun boleh hilang


Dan mama juga nak share keistimewaan BV Sleep Mate yang lain, Manfaat & juga cara penggunaan. Yang bestnya SEMUA GOLONGAN dari bayi dalam perut hingga ke orang tua & juga orang yang sihat juga boleh menjadi pengguna BV Sleep Mate.




KEISTIMEWAAN BVSM

1. Meningkatkan metabolism
2. Mengaktifkan fungsi-fungsi sel
3. Menggalakkan peredaran darah
4. Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun
5. Meningkatkan tahap medan tenaga
6. Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan
7. Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan
8. Bersemangat dan bertenaga
9. Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi
10. Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
11. Melegakan kepenatan dan kesakitan
12. Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik
13. Menggalakkan fungsi jantung
14. Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti
15. Bagi Wanita yang menggandung di galakkan untuk memakai BV Sleep Mate bagi menguatkan otot2 bayi di dalam kandungan



MANFAAT

Melegakan sakit kepala, sakit haid, sakit perut, menghilangkan kesakitan otot, melegakan kesakitan gastrik, melegakan sakit belakang, menolong ketegangan leher, melegakan rasa kebas



CARA PENJAGAAN

BV Sleep Mate boleh dicuci setahun sekali. Gunakan bahan pencuci kain yang berorganik untuk mencuci dengan tangan secara lembut dan keringkan di bawah matahari. Dicadangkan cuci di kawasan yang terkena kotoran sahaja


BERMINAT???? Leh terus hubungi di talian 019 7570411 (ATIE)
Dan ramai yang sudah memilikinya, anda bila lagi :)))) 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...